zaterdag 19 oktober 2013

De Glossybox van oktober : de Beautygloss editie

Mascha Feoktistova, beter bekend als Beautygloss, is één van de meeste populaire beautybloggers van Nederland. Misschien wel de populairste. Het was dus een kwestie van tijd voordat Glossybox met haar aan de haal zou gaan en samen met haar een Glossybox samen zou stellen. Een box vol met producten waar Mascha ook fan van is. Benieuwd wat er in mijn box zat? Lees dan verder!

Ik lees de blog van Mascha ook regelmatig en ik kijk zeker tegen haar op. Ze heeft al superveel bereikt in haar eentje en dat is toch heel bijzonder. Over deze box ben ik ook zeker te spreken, dus laten we naar de producten kijken.


Dit is wat er in mijn speciale Beautygloss box zat deze maand. 



Zoals je ziet staat alles van deze box in het teken van Mascha/Beautygloss. De sleeve om de box heen, het Glossy Magazine (die deze maand erg leuk was om te lezen), het kaartje wat erbij zit en natuurlijk de producten zelf.


Dit is een hele mooie blush waarvan de donkerste kleuren misschien nog wel gebruikt kunnen worden als bronzer. Ook kunnen de kleuren apart als oogschaduw worden gebruikt. Als blush haal je gewoon je kwast over alle kleuren heen en breng je het aan over de appeltjes van je wangen. De blush heeft veel pigment en mooie matte kleuren. Een fijn product voor een hele mooie prijs.


Door de Glossybox heb ik al veel mascara's verzameld en heb ik een aardige stash in mijn bezit. Glossybox houdt van mascara's geven haha. Dat vind ik helemaal geen probleem zolang de mascara goed werkt. Ik heb tot nu toe geen klachten gehad over de mascara's die ik heb gekregen in voorgaande boxen, en ik denk dat deze ook zeker gaat bevallen. Golden Rose is een goed merk met fijne producten. Wie weet komt er nog een review van online. 


Mascha is een tijdje geleden naar L.A geweest om Christina Aguilera te interviewen over haar nieuwe parfum en natuurlijk kan die geur in deze box dus niet ontbreken. Ik vind het een lekkere zoete, vrouwelijke geur en een parfumtestertje en bodylotion komen altijd wel van pas. 


Dit is denk ik mijn favoriete product uit deze box. Ik ben dol op lipproducten en lippenbalsem dus deze lipbutter met sheaboter van The Body Shop is altijd welkom. Deze butter heeft een hele lekkere warme geur die ideaal is voor de herfst/winter. Ik krijg er echt een herfstgevoel van. De substantie is lekker dik en het is echt een soort boter. Een lekker verzorgend goedje voor je lippen dus.


Ik vind het een beetje jammer dat ik deze deodorant heb gekregen, en niet omdat ik hem niet lekker vind ruiken. Het is een hele lekkere geur, maar ik weet dat deze deodorant bij mij niet gaat werken. Ik heb goede deodorant nodig die het zweten en geurtjes echt tegenhouden, en ik weet uit ervaring dat 8x4 niet voor mij geschikt is daarvoor. Als je echter van lekker geurende deo's houdt en je hebt niet zoveel bescherming nodig als ik, is deze heel fijn. Hij ruikt goed, ziet er leuk uit en is goedkoop. Ik kan hem wel goed gebruiken op de dagen dat ik niet weg hoef van huis of als ik niet zoveel hoef te doen. Ik ga er dus zeker wel gebruik van maken. 

Ik ben erg tevreden met deze box. De mascara, blush en lipbutter vind ik het leukst. Aan de deodorant heb ik helaas niet zo veel, maar ruikt wel erg lekker. De bodylotion en de parfum vind ik ook een leuk product. Niet het leukste uit de box, maar ik vind dat altijd wel leuk om te krijgen. Er zitten veel fullsize producten in deze box, maar liefst 4, en dat is natuurlijk heel erg mooi. 

Ik heb echter nog wel een kleine klacht. Als je deze maand via een code, die Mascha heeft gegeven via één van haar video's, een abonnement afsluit bij Glossybox, krijg je volgende maand een Illamasqua lipstick of lipgloss gratis bij je november box. En de trouwe abonnees dan? Ik ben al bijna twee jaar lid van Glossybox en ik zou een gratis lipstick of lipgloss van zo'n mooi merk ook wel willen hebben! Dat vind ik wel een beetje jammer...misschien nog wel een tip als je abonnee wil worden en je bent het nog niet. 

Let op : de inhoud kan per box verschillen! Als er bij mij dus iets in de box zit wat jij niet hebt gekregen, heb jij iets anders ervoor in de plaats gekregen.

Mascha mag van mij vaker samenwerken met Glossybox. Ze hebben een leuke box samengesteld waar iedereen plezier van kan hebben. De Glossybox kost €14,95 per maand. Kijk op www.glossybox.nl voor meer informatie over de Glossybox. 

Blog By Patries

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen